meble biurowe

10 wskazówek dotyczących zakupu najlepszych mebli biurowych

Najlepsze meble biurowe

Prowadzenie przedsiębiorstwa stawia przed właścicielami wiele wyzwań. Jednym z nich jest stworzenie ergonomicznej przestrzeni biurowej. Jakimi zasadami się kierować, wybierając meble biurowe?

Ergonomia, multifunkcjonalność, wpływ na pracowników – trzy ważne wskazówki dotyczące wyboru

Trzy wymienione kryteria powinny stanowić najważniejsze wskazówki dla przedsiębiorców. Ergonomia wiąże się ze spełnianiem oczekiwań pracowników odnośnie do praktycznego wykorzystania przestrzeni. Dlatego dobrym rozwiązaniem mogą być np. krzesła konferencyjne z kółkami. Dzięki nim ich przesuwanie w sali konferencyjnej będzie prostsze.

Multifunkcjonalność to praktyczne opcje wyposażenia, jakie mogą mieć meble biurowe. Przykładem multifunkcjonalnych mebli biurowych, mogą być biurka z elektrycznie regulowaną wysokością blatu. Ta funkcja umożliwia zmianę pozycji w trakcie pracy, z siedzącej na stojącą. Wpłynie to dobrze na procesy myślowe użytkownika, a także jego samopoczucie – w pozycji stojącej jest lepsze krążenie krwi, która sprawniej dociera do mózgu. Oprócz tego regulowane biurka elektryczne można wykorzystać, na przykład do konsultacji projektu z klientami. Stojąc wraz z nim na wprost monitora, można w sprawny sposób objaśnić każdy szczegół realizowanego zlecenia.

Wpływ na pracowników – oczywiście powinien być na tyle dobry, aby motywować ich do sumiennego wykonywania swoich obowiązków. Jak to osiągnąć? Wszelkie meble biurowe powinny być także ładne. Estetyka, odpowiednio dopasowana do wystroju wnętrza, jest w stanie zdziałać cuda i znacznie zwiększyć motywację do działania – właśnie przez przyjazny dla oka wygląd.

meble-biurowe-DUO

Zdrowie użytkowników, ilość wyposażenia adekwatna do liczby zatrudnionych, wysoka jakość wykonania

To kolejne trzy wskazówki, które pomogą dobrać odpowiednie meble biurowe. Pod pojęciem „zdrowie użytkowników” kryje się to, aby meble biurowe były bezpieczne dla ich ciała. Niestety praca biurowa jest najczęściej wykonywana na siedząco. Dlatego zainwestowanie w meble z możliwością regulacji i dostosowywania do konkretnego użytkownika będzie dobrym rozwiązaniem. Jest to szczególnie ważne nie tylko przy biurkach, ale także, jeżeli chodzi o fotele gabinetowe.

Dobrze jest także przed zakupem dokładnie określić liczbę zatrudnionych w biurze, a także wybrać meble charakteryzujące się wysoką jakością. Dzięki temu każdy pracownik, a także zarząd będzie mógł korzystać z wyposażenia w pełnym wymiarze czasowym, nie martwiąc się na przykład o to, że w sali konferencyjnej może zabraknąć krzeseł. Jakość będzie miała bezpośrednie przełożenie na długotrwałość produktów.

Szafy-Profi-Max-Wuteh

Ostatnie 4 wskazówki, które pomogą Ci wybrać odpowiednie meble biurowe

W przypadku mebli biurowych ważny jest także materiał wykonania. Dobrym rozwiązaniem będzie korzystanie z usług tych dostawców, którzy są w stanie zapewnić dostęp do wyposażenia biurowego wykonanego z trwałych surowców – drewna, metalu lub specjalnych mieszanek tworzyw sztucznych. Będzie to wpływało na jakość użytkowania produktów, a także na ich wygląd – lepsze materiały pozytywnie wpływają na prezencję wnętrza.

Dostosowanie mebli biurowych do wystroju wnętrza również jest ważne. Będzie miało to wpływ na jakość przebywania w środku sal konferencyjnych, czy gabinetach lub przestrzeni pracowniczej. Spójna całość pozwala w pełni skupić się na wykonywaniu zadań.

Jedną z ostatnich wskazówek jest to, żeby dostosować typ mebli do aktualnych potrzeb zamawiającego. Dlatego, jeśli w biurze pracownicy wykonują swoje obowiązki zazwyczaj na stojąco, to dobrym rozwiązaniem może być kupienie stołów z regulowaną wysokością, aby mogli co jakiś czas zmienić pozycję.

Ostatnią kwestią, jest znalezienie właściwego dostawcy mebli. Jednym z nich jest Contino. Zapewnia dostęp do praktycznych i solidnie wykonanych mebli biurowych. Jego oferta będzie dobrym wyborem dla firm i instytucji z dowolnej branży.

Zobacz inne artykuły

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *